3 Paragrafen

3.4 Bedrijfsvoering

Organisatie

Het afgelopen jaar bepaalden de coronamaatregelen nog steeds voor een groot deel ons privéleven maar ook de manier waarop we werken op het raadhuis en op andere locaties. Halverwege het jaar was het sinds lange tijd weer mogelijk om, vanwege de zeer lage besmettingscijfers, (deels) op kantoor te werken. Medewerkers konden voor het eerst ‘kennismaken’ met een grotendeels vernieuwde werkomgeving met meer faciliteiten.

De pandemie heeft zeker de eerste helft van 2021 zowel inhoudelijk als praktisch-organisatorisch enorm veel extra creativiteit en inspanning gevraagd van onze organisatie. De inzet van al onze medewerkers hiervoor – van TOZO-verstrekker tot sneeuwschuiver, van BOA tot jeugdhulpverlener, van balie- tot Zorgvliedmedewerker - was geweldig.

De pandemie heeft ons ook nog meer versneld in een andere manier van werken, die samen, snel en bereikbaar ondersteunt. We blijven vasthouden aan en investeren blijvend in flexibiliteit, meer op afstand en werken waar het werk is.

Voor 2022 verwachten we nog geconfronteerd te blijven met de effecten van de corona-pandemie. De ervaring die we het afgelopen jaar hebben opgedaan met thuiswerken, hybride vergaderen en binding behouden met collega’s  op afstand, zal ons ook het komende jaar helpen bij het vinden van het nieuwe evenwicht in hybride werken.

Deze pagina is gebouwd op 09/06/2022 16:46:25 met de export van 09/06/2022 12:29:01